Zamykanie bloków silników SUBARU FA 20 – tuning silnika SUBARU FA 20

Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika Subaru.

Zamknięcie bloku ma na celu:

  • zwiększenie jego wytrzymałości, a tym samym zabezpiecza przed jego pęknięciem,
  • stabilizacje tulei cylindra,
  • zachowanie kołowości cylindra (ograniczenie możliwości deformacji pod wpływem temperatury oraz ciśnienia podczas pracy silnika.

Uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i są wynikiem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami. Dodatkowo zwiększa się trwałość uszczelki pod głowicę ograniczając możliwość ruchu cylindra.

subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-06

Silniki FA20, FA20F, FA20D stosuje się w następujących modelach aut:

  • 2012+ Subaru BRZ
  • 2012+ Toyota GT86
  • 2012+ Scion FR-S
  • 2012+ JDM Subaru Legacy GT DIT
  • 2014+ Subaru Levorg
  • 2014+ Subaru Forester XT
  • 2014+ JDM Subaru Forester XT XT
  • 2015+ USDM Subaru WRX
W zależności od litery na końcu silnika różnią się one osprzętem i głowicami ale blok silnika pozostaje ten sam lub bardzo podobny.

Blok otwarty FA20

IMG_8406
IMG_8409
IMG_8438

Blok zamknięty FA20

subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-01
subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-03
subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-05
subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-02
subaru-blok-silnika-zamkniety-FA20-04

Zapraszamy do kontaktu

Jeżeli nasze produkty i usługi występują w przedmiocie Twojej działalności, z przyjemnością wesprzemy Twój biznes swoim doświadczeniem.