Zamykanie bloków silników SUBARU – tuning silnika SUBARU

Wykonujemy usługę „zamykania” bloków silnika Subaru.

Jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość „zamknięcia” fabrycznie otwartego lub półzamknietego bloku Subaru. Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika Subaru.

Zamknięcie bloku ma na celu zwiększenie jego wytrzymałości, a tym samym zabezpiecza przed jego pęknięciem. Uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i są wynikiem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami.

Usługę wykonujemy na modelach bloków:

  • Subaru EJ20 (pojemność 2 litra)
  • Subaru EJ25 (pojemność 2,5 litra)
  • Subaru EJ22 (pojemność 2,2  litra)

Stosowanych głównie w:

  • Subaru Impreza GT,
  • Subaru Impreza WRX,
  • Subaru Impreza STI itp.,
  • Forester XT
  • Legacy Turbo.

Blok półotwarty SUBARU

Blok-polotwarty-SUBARU-frezowanie-SATIS_TECH

Blok półotwarty przed i po zamknięciu SUBARU

Blok-polotwarty-przed-i-po-zamknieciu-SUBARU-frezowanie-SATIS_TECH

Blok zamknięty SUBARU

Blok-zamkniety-SUBARU-frezowanie-SATIS_TECH
Blok-zamkniety-po-szlifowaniu-SUBARU-frezowanie-SATIS_TECH

Blok uszkodzony SUBARU

Blok uszkodzony SUBARU

Nowe, mocniejsze zamknięcie bloku

Od roku 2017 wprowadziliśmy do naszej oferty, nowe mocniejsze zamknięcie bloku. Nowa modyfikacja naszego poprzedniego zamknięcia polega na wprowadzeniu  większej ilości punktów podparcia dla cylindra.

2017-nowe-zkmkniecie-bloku-subaru-03
2017-nowe-zkmkniecie-bloku-subaru-04
2017-nowe-zkmkniecie-bloku-subaru-01
2017-nowe-zkmkniecie-bloku-subaru-02

Zapraszamy do kontaktu

Jeżeli nasze produkty i usługi występują w przedmiocie Twojej działalności, z przyjemnością wesprzemy Twój biznes swoim doświadczeniem.