Zamykanie bloków silników VOLVO B6304T – B6294T – tuning silników
Zamknięcie obejmuje siniki VOLVO 6 cylindrów o pojemnościach 2.8, 2.9, 3.0 i 3.2:
- B6294T – model S80 lata 2000-2006
- B6294S/S2 – model S80 lata 2000-2006 oraz XC90 2007-2010
- B6294T – model XC90 lata 2003-2006
- B6304S3 – model S80 rok 1999
- B6324S/S5 – model S80 /V70/XC70/XC60 lata 2007-2014 oraz XC90 2011-2014
- B6304T/T2/T4/T5 – model S60/S80/V60/V70/XC60/XC70 w latach 2008-2017
W Satis Tech cenimy ludzi, dla których samochody to pasja i przeżycie. Z myślą o Nich, wykorzystując swą jakość i precyzję, zmieniamy blok silnika, tak aby zyskał nową moc i wytrzymałość.
Wykonujemy usługę „zamykania” bloków silnika Volvo. Jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość „zamknięcia” fabrycznie otwartego bloku Volvo. Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika Volvo.
Zamknięcie bloku ma na celu zwiększenie jego wytrzymałości, a tym samym zabezpiecza przed jego pęknięciem. Uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i są wynikiem podniesienia mocy silnika różnymi sposobami.
Zamknięcia tego typu bardzo dobrze spisują się w motosporcie – pozwalają na bardzo duże zwiększenie mocy silnika.
Zamknięcie bloku można stosować także jako zabezpieczenie przed pękaniem oraz jako naprawę pękniętego bloku. Bloki nadające się do naprawy poprzez zamknięcie – bloki pęknięte bez przemieszczenia ścianki w rejonie pęknięcia oraz bez ubytku aluminium w rejonie uszkodzenia. Po zamknięciu takiego bloku wymiana tulei jest niepotrzebna .
Uszkodzony blok silnika:
Uszkodzony silnik to nie problem – oferujemy technologię naprawy bloków silnika, która ostatecznie rozwiązuje problem z pękniętą tuleją cylindra lub gdy jest rozwarstwiona.
Innowacyjna metoda jest tak skuteczna że całkowicie eliminuje problemy z przedostawaniem się spalin do układu chłodzenia.
Zastosowana technologia naprawy jest bardzo dobrą podstawą do tuningowania danego silnika ponieważ całkowicie eliminujemy problem z pękającymi tulejami oraz ich rozwarstwianiem się.
Proces zamykania bloków jest możliwy w większości silników Volvo zarówno benzynowych jak i diesla dotyczy to w szczególności 4, 5 i 6 cylindrowych