Zamykanie bloków silników SUBARU EJ20 oraz EJ25 – tuning silnika SUBARU

Oferujemy możliwość „zamknięcia” fabrycznie otwartego lub półzamkniętego bloku Subaru.

Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika Subaru.

Zamknięcie bloku ma na celu zwiększenie jego wytrzymałości, a tym samym zabezpiecza przed jego pęknięciem. Uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i są wynikiem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami.

W silnikach EJ25 zamkniecie można stosować jako zabezpieczenie silnika przed pęknięciem oraz przed ruchami cylindra podczas pracy co może powodować wypracowanie powierzchni między uszczelką cylindrem i w rezultacie rozszczelnienie silnika z uwagi na cienką ściankę cylindra.

Jakie bloki zamykamy?

Blok otwarty EJ20 oraz EJ25

Blok otwarty EJ20 oraz EJ 25

Silnik EJ20 otwarty stosowany jest w Subaru:

  • Wszystkie wersje wolnossące zawsze posiadały blok o budowie otwartej.
  • Legacy Turbo – roczniki powyżej 91- wyposażone były już w blok otwarty.
  • Europejskie wersje Imprezy GT z roczników 1994-2000 również znajdziemy blok o konstrukcji otwartej.
  • Nowsze wersje zarówno WRX jak i STI w tym RA i Type R z roczników 1997-2000 wyposażone były w blok o konstrukcji otwartej.
  • Forestery zarówno S Turbo jak i Japońskie S-TB wyposażone były w blok o konstrukcji otwartej.
  • W przypadku samochodów z roczników od 2001 wzwyż sytuacja wygląda następująco. Wersje WRX Imprezy oraz Forestery XT 2.0 wyposażone były w blok o konstrukcji otwartej.

Silnik EJ25 otwarty stosowany jest w Subaru:

  • Wszystkie wersje wolnossące zawsze posiadały blok o budowie otwartej.

Blok silnika półzamknięty EJ20 oraz EJ25

Blok silnika półzamknięty Subaru EJ20 oraz Subaru EJ 25

Silnik EJ20 półzamknięty stosowany jest w Subaru:

  • STI od 2001 wzwyż
  • EU 2001- 2005 2.0 STI EJ207
  • JDM STI i SPEC C EJ207 2001-2002 (identyczny jak w EU)

Silnik EJ25 półzamknięty stosowany jest w Subaru:

  • Wersje turbodoładowane 2.5 w tym Impreza WRX, Forester XT, STI – roczniki od 2004 do 2019.

Bloki EJ20 i EJ25 – otwarty po zamknięciu – SUBARU

blok-EJ20-EJ25-otwarty-po-zamknieciu-SUBARU-01
blok-EJ20-EJ25-otwarty-po-zamknieciu-SUBARU-02
blok-EJ20-EJ25-otwarty-po-zamknieciu-SUBARU-03
blok-EJ20-EJ25-otwarty-po-zamknieciu-SUBARU-04

Bloki EJ20 i EJ25 – półzamknięty po zamknięciu – SUBARU

blok-EJ20-EJ25-polzamkniety-po-zamknieciu-SUBARU-01
blok-EJ20-EJ25-polzamkniety-po-zamknieciu-SUBARU-02
blok-EJ20-EJ25-polzamkniety-po-zamknieciu-SUBARU-03
blok-EJ20-EJ25-polzamkniety-po-zamknieciu-SUBARU-04

Wykonanie specjalne – Blok silnika EJ25 – zamknięty po wstawieniu tulei Dartona

Blok-silnika-EJ25-zamknity-po-wstawieniu-tulei-Dartona-01
Blok-silnika-EJ25-zamknity-po-wstawieniu-tulei-Dartona-02
Blok-silnika-EJ25-zamknity-po-wstawieniu-tulei-Dartona-03
Blok-silnika-EJ25-zamknity-po-wstawieniu-tulei-Dartona-04

Blok uszkodzony SUBARU

Blok uszkodzony SUBARU

Zapraszamy do kontaktu

Jeżeli nasze produkty i usługi występują w przedmiocie Twojej działalności, z przyjemnością wesprzemy Twój biznes swoim doświadczeniem.